keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Huono bloginkirjoittaja

Jep, minä se olen. En oo koskaan voittanut missään mitää palkintoa, mut jos järjestettäis kilpailu et kuka on huonoin bloggaaja ni kyl veisin sen pokaalin varmasti kotiin! Järkyttyneenä katoin tuota etusivua et oon kirjottanu mukamas 2kk sitte viimeksi!! Kuluuko aika oikeesti näin nopeasti?!

Voisin perustella tätä hiljaisuutta blogin puolella vaikka millä mitalla, mut oikeasti ei vaan oo ollu kiinnostusta kirjoittaa. Ehkä voisin kuitenkin sanoa että olin kesälomalla niin en vaivautunut kirjoittelemaan... Kuitenki nyt syksyllä alkoi koulu niin halusin viettää paljon aikaa pihalla ja juuri silleen miten itteä huvitti.

Nooh oonko saanu sit mitään aikaiseksi tässä kesän aikana? Olen. Meillä vihdoin ja viimein on takapihalla perunamaisen hiekkapöllyn tilalla nurmikko ja pihakin aidattu. Pihaa ei Lukan takia aidattu, vaan tuon koirulin mistä taisin mainita silloin aikasemmin nopeasti.
Olen myös tiuhaan tahtiin saanut eri sorttisia innostuksia, joista suurin on ollut ehkä se, että "Kaikki Valkoiseksi!" Jep.. Eli olen maalaillut huonekaluja valkoisiks aina kun ilmat on sallinut ja aikaa ollut.

Myös Luka on kehittynyt.. paljon! Kontataan joka paikkaa ja noustaa myös kaikkea vasten seisomaan. Lisäks kävellään ns. puita pitkin ja näin tiputetaan kaikki tavarat joka paikasta. Toisin sanoen meiän asunto räjähtää päivittäin! :D

Mulla ois tarkotuksena nyt taas kirjoitella tiiviimmin ja tehdä ehkä myös Facebookkiin seuranta mahdollisuus! :) Blogi ei myöskään ole enää sellainen kun silloin alussa, eli raskausblogi. Nykyään täällä tulee olemaan juttua meidän koko elämästä, ei pelkästään Lukasta. Sisustusta, ruokaa, eläimiä ja elämää. Siinä ehkä tiivistettynä.
Vaikka tästä kirjoituksesta tuli taas tämmöinen sekameteli-soppa, niin yritän jatkossa tehdä eri asioista aina omat postaukset! Nyt vielä loppuun sekalaisia kuvia näiltä 2kk ajalta. :)








En näköjään ole siirtänyt kuvia edes koneelle joten eipä paljoo näitä kuvia ollut.. Tuo ruskea pallero on siis uusin asukas ja toinen pallero vanhempi koiramme (asuu äidilläni). :) Mut nyt syömään !

5 kommenttia:

  1. Ihana luka ! :) tainu törmäillä vähän jonnee kun ollu niin kova vauhti päällä :D ja toi koiranpentu !!! Ää miten sulonen! Käy lukasees mun blogii,tosin sieläkin ollu nyt tauko kirjottelus kun ollu mukamas kiirettä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu noita mustelmia tulee vähän väliä... :D Mut onneks ovat 'vaan' mustelmia. :)
      Juu minäpäs käyn, en tiennytkään et siekii kirjottelet! :) Uutta lukemist on AINA ihana saada! ;)

      Poista
    2. Kuhan omaks iloks alotin nyt vähä aikaa sitten , äskenkii olin laiska ja lisäsin vaa postauksen täynnä kuvia :D täytyy hei joskus nähdä niin näkisin Lukankin !!:)

      Poista
    3. Meillekii kohta tääl niit kopsahduksii alkaa sattumaan kun Daniel lähtee liikkeelle :D aika laiskasti oon jaksanu kurjottaa äskenkii postasin vaa kuvia..... hei pitää joskus nähdä niin pääsen ihastelemaan teidän pientä miestä ja kun samal paikkakunnal asutaan :)?

      Poista
    4. Nii no niilt tuskin kukaa voi välttyä... :D Täytyy kyl nähä joku kerta kun on aikaa! :)

      Poista