sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Etanoita ja lähiruokamarkkinat

Mun piti tulla eilen tekemään vielä illalla postaus Lukan välikausi vaatteista, mutta mulla meni myöhään kun olin äidilläni ja sit kun pääsin kotiin niin en jaksanut enää kaivaa kameraa esiin. Joten nyt Lupaan (isolla ällällä), että huomisen aikana kyseinen teksti ilmestyy!

Olin eilen siis äidilläni, ja aika venähti siellä melko erikoisesta syystä..... Keräsin nimittäin etanoita... Jep! :D Niitä oli piha täynnä ja kuulemma söivät kukkasia, eikä äiti niihin suostunut koskemaan niin minä sitte kilttinä eläinrakkaana ihmisenä keräilin melkein 1h pelkkiä etanoita ja vein sitten turvaan metsään.. Jos lukijoiden joukossa on sellaisia ihmisiä, jotka tietävät miten etanat voi häätää pihalta, saa kertoa vinkkejä! :)



Tänään lähettiinki sit käymään lähistölle järjestetyillä lähiruoka markkinoilla. Siellä oli paljon kaikkea kiinnostavaa ruokaan liittyvää; kojuja, maistiaisia, kotieläimiä, ym. Ajateltiin ihan ensimmäisenä, että mennään noiden kotieläinten takia sinne, jotta Lukakin jaksaisi siellä olla. Lopputulos oli kuitenkin se, että me oltiin Juuson kanssa paljon kiinnostuneempia eläimistä, kuin Luka. Lukaa kiinnosti enemmän esimerkiksi vasikoiden aitaus, eikä vasikat, mehiläisten luona oleva suurennuslasi eikä mehiläiset ja monee kertaan tykkäsi enemmän tuijotella nurmikkoa, vaikka Juuso yritti näyttää eläimiä.. :D Ehkä se vähän vanhempana osaa sitte keskittyä siihen "olennaiseen." :) Mut eikös se niin ole, että kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa? Tässä siis kuvia meidän päivästä!


















2 kommenttia:

  1. Hyihyihyihyi! Ei saisi muakaan koskemaan etanoihin, kammoksun kaikkia ötökäitä niin pahasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe! :D Mie oon ite ollu niin eläinrakas ihminen jo pienestä pitäen.. Mulla on mm. ollu etanoita purkissaki "lemmikkinä".. Voitkii kuvitella mikä huuto tuli ku äiti löysi ne ;)

      Poista