keskiviikko 21. marraskuuta 2012

rv 39+5

Ei päästy lähtemään yöllä mihinkään... Nukuin yön nimittäin niin hyvin kun vaan oon ikinä nukkunu! :) Ja edelleenkää ei oo tullu supistuksen supistusta. Nyyh :'(

Kohta laitanki pesukoneen päälle, järjestelen makuuhuonee, joka jostain kumman syystä on on ihan räjähtäneen näköin, ja ainoastaa MUN vaatteista. :DD Lisäks ajattelin et täytyy imuroida ja kattoo keksinkö viel jotain muutaki! :))

Tavoitteena siis: Saada supistukset alkamaan, ei tarvi olla pahoja, ja sitten pidettyä niitä yllä. Jospa se rasittais sitte tarpeeksi. :))) Myöskin tavoitteeseen kuuluu et sais vauvelin ulos mahdollisimman pian! :)

Ps. Mun tissit räjähtää oikeesti kohta! Enää ei vois kuvitella et riittäis yhet liivinsuojat/per päivä, vaa saan vaihtaa ne ainaki kerran!
Eilinen reissu oliki ihana.. Tissejä ihan poltti ja nipisteli ja tunsin kuinka jäi jopa suojiin kiinni, oli siis valuttanu ja sit kuivunu.. Nooooooh... Ku otin ne sit irti suojista, tuli samanlainen olo ku et oisin irrottanu korkin ravistetust coca cola pullosta.. Maitoa alko ekaa kertaa ihan suihkuamaa ja hetkes suojat oli läpi märät.. Kivaa.. Vois se pikkunen siis jo tulla ku maitoaki nousee tisseihin hyvää tahtii! Nännit on täs ehkä eniten koetuksella, sillä niitä alkaa aina ensimmäisenä särkemään jos ei hetkeen ole ns. puristanu yhtää tissejä.. Haluaisin tuulettaa tissei koko ajan, mut sit ois kaikki paikat maidossa.. Joten vauva, tuu ulos jo ja pelasta mut mun tisseiltä!! <3

11 kommenttia:

  1. Ootko kokeillu pumpata tissejä tyhjäks ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo vieläkää sitä pumppua, ku en oo löytäny sitä mistään.. :/ Ja oonki yrittäny pitkittää sitä koko pumppausta synnytyksen jälkeiseen aikaan. :) Täytyy nyt kattoo et meneeks täs viel kauanki et pikkuin syntyy ja sit alkaa miettimään et mitä tekis.

      Huhuh. Tää ei liity pumppaamiseen nyt mitenkää, mut mtv:lt tuli just 16 and pregnant, ja siin synnytettii, voi että miten aloin itkee! Voin kuvitella miten tuun itkemää omas synnytykses ja siinä kun sen oman pikkuisen nään. <3 :') Ja sit tuun varmasti itkemää entist kovemmin ku nään Juuson reaktion, ja sit myöhemmin aina ku nään kaikkien muitten reaktion. Huh. <3
      Ennen pystyin siis kattomaa vauva/synntys ohjelmii sillee et tippa tuli linssii, mut nyt aloin jo ihan kunnol itkemää. :D
      Ja nyt aloin taas nyyhkyttää, ku kuulin ton vauvan itkevän. Voi minuu.. :D

      Poista
    2. Voi sä oot ihana :D<3

      Mua itkettää aina kun nään vauvan syntyvän :D Se oli jo ennen raskautta. Se on vaan niiin ihana tapahtuma<3
      En edes pysty miettimään omaa synnytystä, koska itku tulis varmasti :D
      Ollaan me odottavat hassuja<3

      Poista
    3. Mulla on tullu sitä esimaitoa jo jotain 20viikolta asti ja monesti jää just rintsikoihin tai niihin suojiin kiinni, tympeää:D

      Mieki alan aina itkeen jos katon jotain synnytysjuttuja:) ja ku mietinki omaa..:D<3

      Mua niin jännittää sun puolesta! Toivottavasti tulis pian lähtö synnärille<3

      Poista
    4. Mullaki on tullu kesäst asti, eli suurinpiirtein just raskauden puolest välist asti. Mut nyt se on vaa pahentunu..! :D toisaalt mulle tuli mieleen, et ehkä ne siks on niin hellänä ja täynnä ku en ollu käyny pitkää aikaa (vajaa viikkoo) saunas et olis päässy ns. tyhjentymää. :) koska eilen kävin ja kyl helpotti!

      Miekii toivon et pian tulis lähtö. Muutenhan toi pikkunen kasvaa niin paljo ettei mun ostamat 50cm vaatteet mahu päälle. :D

      Poista
    5. Nyt mä ymmärrän miltä tuntuu kun tissit tyhjenee saunassa :D
      Tultiin just anoppilasta ja käytiin saunassa nii kyllä vaan nauratti kun tissit vuotaa :DD

      Poista
    6. :DDD Huvittavaahan se on ja siel saunas se ei onneks haittaa! ;D

      Poista
  2. S marketeissa ja prismoissa ainaki on tissipumppuja myytävänä :) pumppaa vaan pois se maito ja pakasta niin pääset helpommalla ite ettei tarvi kärsiä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiän prismassa ei ollu sitä aventin pumppua minkä haluan. Mut täytyy käydä nyt vaik citymarketisja sit yhes ihan lastentarvike kauppuu, jos löytyis. :)Ja mieluummin ostan hyvän millä tekeeki jotain, ku et ostaisin hätäseen jonku surkean.

      Poista
  3. Mun piti jo viimeks liittyy lukijaks ku tääl kommentoin ja kävin mut enpä tietenkään muistanut mutta NYT olen ihan virallinen lukijasi jee :D

    Ja iik kumpikohan saa vauvan eka, mulla tosiaan ne viikot 41 + 2 tänään kuten ehkä mun blogista jotenkuten tiiät ja oon niiiiin kyllästynyyyyt tähääääännnnnn :D no, pian meillä molemmilla on lapsukaiset jee :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mulleki on tuollee käyny et unohtanu liittyä lukijaks ja sit jälkikätee muistaaki et ainii! :D

      Veikkaan niin vahvasti et sinä sen kullannupun tuut ennen minuu saamaa syliin, MUTTA eihän sitä koskaan tiedä. :P Mulla huomenna täydet 40+0.. :)) Jotenki on kyl niin ihanaa ku tulee näin lähekkäisii vauvoi, ni voi tarvittaessa joskus "turvautuu" muihin ja kysellä miten on joku juttu menny, tai ym. :)) <3

      Poista