torstai 4. lokakuuta 2012

"Uuden äitiyspakkauksen jakelu alkoi."

Wuhuuuu! Vihdoin ja viimein on pakkaus vaihtunut! :)) Täytyy nyt vaan toivoa ettei huomenna tulisi vielä pakkausta, sillä uudet pakkaukset alkavat saapua uusille omistajille ensiviikosta lähtien.

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/041012100551HT?OpenDocument

Jännää miten pieni uutinen voi saada mut innostumaan, ja ja ja, äääää.. Voisin jopa siivota ja melkein askarrella kyltin "Tervetuloa kotiin uusi äitiyspakkaus! " Okei.. en askartele :D MUTTA innoissaan olen! :))


7 kommenttia:

  1. Kyllä oli ihana huomata heti ekana ko koneen aamull a aukes tämä ihana uutinen kelan sivuilta<3 Laput on täytetty ja ne vien kelalle heti ens viikolla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! :) Taas tuli todistettua, et juuri niistä pienistä asioista ihmiset tulee iloisiksi. <3

      Poista
    2. Mie pistin heti hakemuksen menemään!:D En malta oottaa, että saan sen!!:D

      Poista
    3. Niin<3 Elämästä täytyy osata nauttia<3

      Poista
    4. Onneks meit on jo useampi höperö... :)) <3
      (joilleki se on vaa pakkaus, mut mulle se on ainaki enemmän! Ensimmäinen pakkaus, oman ensimmäisen lapseni takia.<3)

      Poista
  2. Heippa, sulla on tosi kiva blogi!! :) Mä oon nyt IHAN täysin hurahtanut pelkkiin sellaisiin blogeihin joissa seurataan raskausaikaa tai vauva ja perhe-elämää :D Ja sulla ja mulla on aika samaan aikaan lasketut ajat, mulla 10 päivää sua ennen :) Mut periaatteessa kumpi vaan voi synnyttää eka!! Jännää, nähtäväksi jää! :D

    Mä sain ton vanhemman äitiyspakkauksen, se tuli mulle jo ajat sit ja eka olin vähän pettynyt kun tiesin että ihan näillä näppäimillä ruvetaan jakamaan noita uusia mut toisaalta on toi vanhempikin tosi kiva :) Parempi se kun ei mitään!

    Mut ihanaa jos sulle tulee se uus, siel on kyllä niin kivoja juttuja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Itse hurahdin, myös kunnes huomasin olevani itsekin raskaana :D Kirjoittelin aluksi yksityisenä ja pyysin lukijoiksi vain muutamaa tuttua. Loppujen lopuksi laitoin tämän julkiseksi ja kirjoittelu on jopa lisääntynyt, osittain näiden kivojen kommenttien takia! :)
      En tiedä seuraatko tätä blogia, http://huspoiskilot.blogspot.fi/ , siellä LA on myös lähellä meitä, 5 päivää minua ennen. :)
      venytin itse papereiden lähettämistä viimisiin päiviin saakka, joten toivon että uuden saisin. Vanhassakaan ei varsinaisesti vikaa ole, mut sen vaatteita olen jo tutuilta saanut..

      Mut toivottavasti luet jatkossakin blogiani! :) Kirjoitatko muuten itse ?

      Poista