torstai 11. lokakuuta 2012

Rv 33+6

Nyt alko sitten PAASTO.. Nimittäin huomista sokerirasitusta varten. Onneks käytiin tänään kaupassa ja tein ihan sairaan hyvää Karjalanpaistia. NAM! :) ( Ja siis koskaan aikasemmin en sitä ollu tehny ;P) Sain kehut myös J:ltä ja oon kyl niin ylpeä omista ruuanlaitto taidoista! Nyt onki hyvä täydel vatsal alottaa paasto, tosin vähä jänskättää toi yö et mitäs sitte ku mulle tulee jano :/ Itseasias nyt on jo jano, ja tekis mieli tota jää kylmää mehukatti-mehuu, mitä meil on jääkaapis :((

Tänää tuli myös Kelalta vihdoin ja viimein kirjeet. :)) Ja joo, eka olin aivan onnessaa et vihdoin tää pitkä odotus pakkauksen suhteen palkitaan, mut sit tajusin ne luettuani et eipä niistä mitää hyötyä ollut. Niissä siis kerrottii ainoastaan, että minulle on myönnetty äitiyspäiväraha, vanhempainraha ja äitiysavustus pakkauksena. Huoh, oli aika oletettavissa jo nuo tiedot.. :D Sit luki tietty myös, että pakkaus lähetetään postiin 2vko sisällä. Eli ts. saan odotella vielä ihan rauhassa! Eihän täs ookkaa ku vasta 3 vko:a huomenna odotettu. Nooh mut voiton puolel taidan jo olla! :)) Ja varmaa on nyt se, että saan uuden pakkauksen, ihanaa! <3

Vielä pitäis tulla yks paketti h&m:ltä et saisin isyyspakkauksen valmiiks. Joten toivon et se tulis nyt huomenna tai heti ens viikon alussa! :) Ja sit oliski pakkaus valmis kuvattavaks ja annettavaks :)) 

Mut nyt suihkuu ja sit voiski mennä nukkumaa, ja toivoo ettei tuu nälkä! :D Mitä pahoin pelkään... ;F

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä sokerirasitukseen! Oon vasta muutama päivä kuullu koko asiasta ja ihmetelly että miks mulle ei oo puhuttu koko asiasta, mutta kai se on luotettava neuvolatätiin:D Tuntuu vain että kaikki muut ovat käyneet tai menossa.. Nii ja eikö saa juua ollenkaan?? Vettäkään? Herranjumala, en enää pystyis sellaiseen, joka aamu on ihan kurkku kipeä kun niin kova jano:D

    Ja olen hieman kateellinen sulle tuosta uudesta äitiyspakkauksesta, mäkin niin toivoin sen saavani, mutta eiiii :( Täytyy seuraavastakin lapsesta ottaa, että saa uuden :D haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vettä sai lasillisen vissii juoda, ja join sen siin ennen ku kävin nukkumaa ja sit aamul vaa purskutin suun.. En siis pysty raskauden takia pesemää ees hampaita ennen ku oon syöny jotain, muuten tulee samantien oksennus.
      Venytin Kelan papereitten lähettämistä ihan viime tippaa ni siitä saan ilmeisesti kiitokseks tuon uuden ;D Kyl olisin kironnu jos olisin joutunu turhaa viivyttämään ensin 2kk papereitten lähettämist, sit odotella hirveen kauan ja sit saisinki vanhan..

      Poista