torstai 18. lokakuuta 2012

Äitiyspakkaus saapui

WIPPIIIII !! NIMITTÄIN SAIN SEN PAKKAUKSEN TÄNÄÄN !! :))

Ja mikä parasta, se oli juuri se uudempi 2012-2013 -pakkaus. :)
Ahh, oon niiiiiiiin iloinen siitä.
Siitä ei kuitenkaa tullut postilaatikkoon tietoa, vaan sen tarina on hiukan jännempi.

Elikkä mulle oli tullu postilaatikkoo kirje et H&M:n pakkaus on saapunu. Nooh lähdin sitä sitten hakemaan postista ja sit siel satuin siltä naiselta kyselemää et onks niille tullu jo paketit mitkä jaetaan huomenna.. ( Yritin siis saada selville salamyhkäsesti et onks mun äitiyspakkaus tullu sinne, et se jaettais huomen..) Nooh, ei se posti-täti ymmärtäny mitää mitä yritin sepustaa, ja sit päätinki sanoo suoraa et kuhan ajattelin et oisko mun äitiyspakkaus viel tullu.. SIT se täti sano et "Joo kyl tuol aika paljo niit nyt on et miepäs käyn kattomas löytyyks sun nimellä, ni kirjota sil aikaa tähän toisen tilauksen kuittii allekirjotus..." Sit hetken päästä se sielt tulee ISON laatikon kans ja sano et täs on kyl sun nimi ja sama osoite, et kyl nyt vähä näyttää siltä et täs se sun äitiyspakkaus on. Siin vaihees helahin ihan punaseks, pompin innoissani, ja olin hiestä märkä ku niin ilosen järkyttyny etten uskonu silmiä. :))) Mun ilme oli kuulemma näkemisen arvoin! :''DDDD En meinannu sanottuu mitää, mut sit sain soperrettuu et " ai saanks mie ton nyt jo ?!?! " Ja vastaus oli tietenki juu. No siin vaihees katoin sit taakseni mihin oli kertyny jonoo, ja oli Tooosi "ilosen" näkösii ihmisii :D ja päätinki lähtee siitä sit ripeästi, osittain pomppien pois paikalta :)

Pakkauksesta:
Elikkä sisältö oli just semmoin mitä ajattelin. Sit olin positiivisest yllättyny siitä, et esimerkiks ne oranssit vaatteet ei ollukkaa niin "räikeen" porkkanalaatikon oranssit vaa itseasias aika pehmeet ja oikeesti söpöt. Sit ne sukat/tumput; ihanat tiikeri-kuviolla olevat, söpömmät ku osasin odottaa! Ja se siili-makuupussi, ihana!<3
Sammakko-lakanat ei ollut ihan niin kivat ku ajattelin, mut ihan ok:t.. Sit se norsu-oloasu / yökkäri, oli tosi kiva! En ollu sitä ees huomioinu silloin ku kuvasta pakkausta kuolasin. :) Myös toi lorukirja oli hauska, ja olin positiivisesti yllättyny ku siel oli välissä erillinen paperiversio kirjasta, venäjäks.. Okei ei ollu venäjäks vaan saameks :DD Mut luulin et olis ollu venäjäks :D Seuraavaks ootellaaki meiän äitii, joka haluu viikonloppuna tulla kääntämää pakkauksen ympäri.


Pakkauksen saamiseen meni 3 pvä vaille kuukaus :) Tarkalleen 27 päivää siitä ku paperit lähetin :)) Ja piitkä odotus palkittiin onneksi tällä uudemmalla pakkauksella! <3

4 kommenttia:

  1. Oi! Mie laitoin paperit vetämään eilen! ihanaa, myökin saadaan uusi pakkaus!!

    VastaaPoista
  2. Tuo uusi makuupussi on niiiin suloinen! Paljon kivempi kuin se vanhempi minkä minä sain - siinä on nalleja... Bläh.

    VastaaPoista
  3. Vooiiii !! :) Oon hieman katkera :D Tosin mulle tuli päätös jo äitiyspäivärahasta, joten ehkä pakettikin ois jo pian matkalla mun luokse ? ;)

    VastaaPoista
  4. Kiva juttu!!:) Tulispa mullekkin jo!:)

    VastaaPoista