keskiviikko 22. elokuuta 2012

Äitiyspakkauksesta

Hmmm aah, miten rakastankaan raskaudesta johtuvia mielialan ja mielipiteiden vaihteluja! :D

Olen siis ollut tähän mennessä KOKO AJAN sitä mieltä, että odotan uutta äippäpakkausta ja pinnistelen Kela:n paperit kourassa viimeiseen asti ennen kuin lähetän ne pakkausta ja äitiysrahaa varten.
MUTTA, kuinkas sitten kävikään ?!
Aloin äsken vertailemaan niitä pakkauksia ja pohtimaan molempien hyviä ja huonoja puolia.. ja nyt oonki tilanteessa + - 0 ...... en osaa siis päättää kumman haluan. APUA!

Toisaalta voisin pysyä ikuisessa motossani, että en ala vaihtamaan suunnitelmia, mut tuntuu tällä hetkellä vaan niin hankalalta.

Siksi nyt laitankin tähän molemmista kuvat ja sanokaa kummassa teidän mielestä on enemmän kivoja asioita! Siinä on myös omat mielipiteeni pakkauksista. :)
Äitiyspakkaus 2011 
2011 pakkaus:

+ Värit kivoja
+ Potkarit kivemmat
- Keltainen "yökkäri" ? aivan hirveä! 
- Makuupussi tylsä kun mikä 
- Lakanat tylsähköt...


Äitiyspakkaus 2012
2012 pakkaus:

+ Tuo uusi laatikko!! <3
+ Makuupussi ja lakanat niin ihanat!! :)
+ Poikavaltainen väreissä, hyvä meille!
+ Vanuhaalari on myös söpö
+ Ruokalappu kiva
- Neulemyssy on aika outo!
- Oranssit potkarit aika "räikeet" pienelle

11 kommenttia:

  1. Mä olin ihan sitä mieltä että venytän pakkauksen hakemista mahdollisimman myöhään että saisin uuden mutta heti kun tuo uusi julkaistiin niin laitoin paperit vetämään koska haluaisin paljon mieluummin vanhan.. Tykkään paljon enemmän 2011 pakkauksen väreistä :) Ainoostaan se uus laatikko oikeastaan jää mua harmittamaan kun en sitä saa mutta eiköhän sen jossain vaiheessa saa vaikka joltain ostettua jos tuntuu että pakko saada :)

    VastaaPoista
  2. Mie oon kans tuijotellu nuita kuvia ja miettiny,että kumpi on kivempi..En tiedä enää! Ajattelin, kun uusi julkistettiin, että onpa ihana. Mutta nyt oon alkanu epäröimään! Hankala kun saa tavallaan päättää kumman ottaa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Ei sais olla näin hyvää tuurii, et kerranki tollasen asian suhteen saisi valita... :D Mut nyt jotenki osasin tehä päätöksen, että otan 2012, sillä vaatteita on kuitenki aina, toisin ku toi makuupussi ja lakanat, joita hamstraan vähemmän .. :)

      Poista
    2. Kyllä mieki taidan tuohon uuteen päätyä:) Toisaalta ei oo satavarma,että saanko sen, kun pitää 2kk päästä tilata jo:D Toivottavasti ehtii vaihtua!

      Jotku vaatteet tuossa on ehkä outoja, mutta yhdistelee niitä sitten kivoihin vaatteisiin ja käyttää just vaikka soseen syömisharjotteluun;D

      Poista
    3. Nimenomaa! :) No hei sullahan on vielä aikaa, eli kyl sie nyt ainaki sen saat, itellä enää tasan 1kk ni pitäis paperit olla Kelassa ..... :D eli sais nyt luvan vaihtua!

      Poista
    4. Eiku joo sullahan on kk vähempi aikaa tilata:o toivottavasti se nyt vaihtuis äkkiä!;D

      Poista
    5. Niih. mun tuuril kuitenki vaihtuu just seuraavaan päivään ku oon paperit lähettäny ja saan sit viel vanhan, joka oli yllättäen löytyny jostain varaston syrjimmäst ja pimeimmäst kulmast! :D

      Poista
  3. Mä oon samaa mieltä Mirellan kanssa, tuo uudempi on ehdottomasti kivemman näköinen paketti! :-)

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anniina, pidä siekii nyt mulle sit peukkui et se vanha loppuis ennen ku mun vuoro tulee. ;)

      Poista